Zorggroep Tangenborgh speelt in op de veranderingen in de zorg. Zij ondersteunen bijvoorbeeld het langer thuis blijven wonen met hun wijkverpleegkundigen en thuiszorg. Als er dan toch een andere oplossing nodig is, hebben zij haar woonzorglocaties. Tangenborgh volgt ontwikkelingen en ontwikkelt zelf, zodat de organisatie klantgericht werkt, een aanbod heeft voor de zorgdrager én zijn/haar omgeving en toekomstbestendig is. Haar grootste goed daarbij is altijd de achterban.
Alle medewerkers en vrijwilligers zijn de belangrijkste achterban. Om hen te informeren over de nieuwe huisstijl, het nieuwe logo, maar bovenal over het nieuwe servicepakket is er een samenwerking aangegaan met Romeo Delta. Zo ontstond er een concept om 3x per jaar een fraai personeelsmagazine uit te geven met nieuws en ontwikkelingen rondom Tangenborgh. Het magazine is dusdanig ingericht, dat het ook voor cliënten en bewoners ingezet kan worden.
Romeo Delta ontwikkelde het platform, waarbij het de coördinatie, vormgeving, acquisitie, druk en distributie uit handen nam.